Elektroliečba

Na liečebné účely sa využívajú rôzne formy elektrického prúdu. Použitím špecifických druhov prúdu sa podporuje chod fyziologických procesov v tkanivách, ovplyvňuje krvný obeh a látkovú výmenu, rozkladá bolesť a zmierňuje opuchy.

Elektroliečba

Terapia je vykonávaná moderným kombinovaným prístrojom BTL Premium integrujúci elektroliečbu, ultrazvukovú terapiu a ich kombináciu naraz v rámci jedného ošetrenia pacienta.

Elektroliečba využíva pôsobenie nízko, stredne a vysokofrekvenčného prúdu na ľudský organizmus a je vhodným doplnkom ostatných fyzioterapeutických postupov. Použitím špecifických druhov prúdu podporuje fyziologické procesy v tkanivách, odstraňuje bolesť, ovplyvňuje krvný obeh a látkovú výmenu, uvoľňuje a stimuluje svalstvo a zmierňuje opuchy.

Použitím kombinovanej terapie elektroliečba + ultrazvuk docielime rýchlejší nástup regeneračných postupov.

Je známe, že elektroliečba významne prispieva k úľave pri nervových bolestiach, chorobách kĺbov, reumatizme, mäkkých častí.

Indikácie

• Stavy po úrazoch a operáciach.
  • Spazmy.
  • Karpálny tunel.
  • Migrény, bolesti hlavy.
  • Pneumatizmus, kĺby.
  • Pätová ostroha.
  • Achillová šľacha.
  • Bolestivé rameno.
  • Artróza.
  • Bolesť pri platničkách.
  • Dráždenie periférnych nervových koreňov.

Kontraindikácie

• Tehotenstvo.
  • Kožné infekcie.
  • Kardiostimulátor.
  • Implantované kovové časti.
  • Metastázy.