TriJALUX

Unikátna terapia pre kĺby a väzivá.

TriJALUX terapia

Metóda TriJALUX bola koncipovaná ako alternatíva k injekčnej infiltrácii kĺbov a má komplexný efekt vďaka 5 účinkom:

• Kyselinahyalurónová s trojitoumolekulovou hmotnosťou: kĺbový lubrikant, ochrana chrupavky, zmiernenie bolesti a urýchlenie regeneračných procesov.
  • Vitamín C: antioxidačný a protizápalový účinok.
  • Ozón - zníženie teploty, podpora mikrocirkulácie, protizápalový a vaskularizačný účinok, detoxikačný účinok.
  • Modifikácia ECM, protizápalový účinok, neoangiogenéza.
  • Infiltrácia účinných látok vďaka kombinácii rádiofrekvenčnej stimulácie, ultrazvukovej tlakovej vlny a 10 Hz stimulácie.

Ako dostať TriJALUX do kĺbov neinvazívne?

Cieľom terapie TriJALUX je liečba artropatií v kompletnom rozsahu.

Aplikácia správnych synergicky pôsobiacich energií, ktoré zabezpečia infiltráciu účinných zložiek a zároveň stimulujú regeneráciu a hojenie je kľúčom k dokonalému konečnému výsledku a to všetko bez použitia ihly.

Na základe desaťročí skúseností v oblasti vývoja prístrojov pre ortopédiu a fyzioterapiu vyvinula spoločnosť Winform Medical Engineering prístroj NFi TECAR LAB pre neinvazívnu infiltráciu TriJALUX, ktorý kombinuje nasledujúce terapie:

• Rádiofrekvenčná stimulácia 480 kHz pre aktívny transdermálny transport iónov.
  • Nízkofrekvenčná 10 Hz stimulácia pre otvorenie transportných membránových kanálov.
  • Ultrazvuková tlaková vlna, ktorá má mechanický biostimulačný účinok a zintenzívňuje prenos účinných látok do kĺbu - sonoforéza.